lørdag 29. mai 2010

Kamera rundt halsen og øl i skoen

Jærnåttå 2010
Plassen er på Bryne og jærbuer samler på torget for å kose seg i solen å høre på bra musikk. Jeg var litt skeptisk når jeg kjørte fra Sandnes i regn, men det bler finere jo lenger mot jæren jeg kjørte. Å på Bryne var det strålende sol. På fredagen åpnet Bjørn Eidsvåg med en knakende konsert midt på torget, senere samme plass kom Skambankt på scenen, og det hadde kommet en del mer for å se på. Og det skjønner jeg godt, konserten va knall bra. Jeg fikk komme meg bak å snakket med dem å fikk signert trommestikke (:
På datarock var det masse folk og det vil se trangt å masse liv.
På lørdagen så tok jeg bilder av Donkeyboy, postgirobygget, The fabulous couldhavebeens, Uncle deadly, Bergen mandolinband, sandkasse stuntmenn åg kakkmaddafakka
Kakkmaddafakka tok helt av, de laget så mye liv på scenen, og publikum følgte dem. De er verd å se.
Med andre ord jeg har hatt en kjempe bra helg og helgen er til og med ikke over enda.
Jærnåttå er verd å se neste år også!

Ps: bilder kommer

4 kommentarer:

  1. Ikke sant det va topp stemning. /Lysmannen før Datarock

    SvarSlett
  2. Det var knall kjekt! Stemningen var på topp hele tiden. (:

    SvarSlett
  3. http://www.baze.se/pics . Der er adressen til fotobloggen min.

    SvarSlett
  4. nice (: takk for link
    stilige bilder også, likte veldig godt "Tube-Working"

    SvarSlett